-
Lekcja 1. Podsumowanie sprzedaży według produktów i czasu
12:09
-
Lekcja 2. Podsumowanie sprzedaży według produktów i kwoty zamówień
13:59
-
Lekcja 3. Analiza klientów – kliencie, którzy kupili tylko raz
11:11
-
Lekcja 4. Analiza klientów – % nowych i %powracających klientów
-
Lekcja 5. Analiza klientów – podsumowanie sprzedaży na klientów
14:55
-
Lekcja 6. Segmentacja klientów
11:56
-
Lekcja 7. Lista 5 klientów z największą i najmniejszą sprzedażą
05:16
-
Lekcja 8. Analiza rentowności produktów
10:04
-
Lekcja 9. Generowanie kodów promocyjnych dla 100 klientów
12:38
-
Lekcja10. Generowanie kodów produktów – wersja 1
03:49
-
Lekcja 11. Generowanie kodów produktów – wersja 2
04:09